Uppehåll.

Oj vilket långt uppehåll det har blivit från både blogg och ridning. Jag har haft en veckas semester ungefär. Jag har inte mått så bra så jag tog mitt pick och pack och åkte till Ånge och vår stuga och lämnade Teddy i Cissis trygga händer:) Nu mår jag mycket bättre i kropp och själ! Tänk vad äkta norrlandsluft kan göra, planerar även en resa dit med kusinen och vänner, det vore mysigt att åka upp till stugan under novembermörkret. Vi har ingen el eller inget vatten i stugen, så det är verkligen friluftsliv med att bära in vatten från ån, elda i vedspisen och gå på dass;)

Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen! Teddy har haft det bra, han har fått stå ute dag och natt nu medans jag har varit borta men nu sover han inne igen vilket han uppskattar. Teddy har även lyckats trampa av sig en sko, men hovis kommer idag kl 12 och slår på skon så då är allt back to normal igen. Jag skulle ju ha tävlat den 17 september och 2 oktober men jag avanmälde mig för jag får inte högergaloppen att fungera!!! Så frustrerande! Jag vill inte åka på tävling när man inte har en bra känsla. 

Hmm vad händer annars och är nytt då? Inte mycket förutom att jag ska börja ge Teddy gurkmeja nu för lederna, det kan vara bra med extra smörjelse nu på äldre dagar;) Sen är jag också väääääääldigt sugen på att flytta upp till präststallet! Men jag vet inte hur det blir med det... Jag måste höra mig för lite.... Det är väldigt fint ställe. Jag ska nog dit och titta lite, då kan ni få lite bilder;) 

Ne nu kallar snabeldraken på mig!!!!:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0