TACK ALLA UNDERBARA!!!!

Jag måste bara få tacka alla er underbara människor som hjälper mig med utlysning av bilannons och alla som skickar sina tankar till oss och hjälper mig på alla möjliga sätt! Ni är heeeeelt underbara och det värmer mig så otroligt mycket och skänker mig mycket hopp! Även om detta är en hemsk situation och vi inte vet utgången på den så känns det så mycket bättre att så många har uppmärksammat och stöttar. Många har hört av sig på bilen, så nu håller vi tummarna! Hoppet är det sista som lämnar oss!

Uppdatering från Teddy då. Dom har gått ronden nu och jag väntar på ett telefonsamtal om hur behandlingen med blodplasman har gått. Jag hoppas innerligt att han är bättre, och imorgon kommer jag åka in till honom.

Tack än en gång alla underbara!

Kommentarer
Postat av: ANNA

hur går det m bilen ? kan du inte släna upp en bild på den, är lite sugen :)!

Hoppas verkligen de går bra m din fina fjording!!

2011-09-22 @ 11:50:13
Postat av: Pucko

Klart man vill hjälpa en vän i en sådan situation, skulle gärna köpt bilen om jag hade råd. Men det har jag inte =( Och jag vill göra allt för att hjälpa dig, och Teddy såklart!

Kram till er

2011-09-22 @ 11:52:50
Postat av: Linda

Vilken otrolig människa du är, helt fantastiskt! Jag har delat detta på min blogg nu ochså, och hoppas verkligen att allt kommer gå vägen!

Postat av: Noomie

Hoppas allt löser sig, jag tänker på er!

Jag kan också säga att jag är intresserad av bilen. Har du någon mejl som vi kan höras på kanske?

2011-09-22 @ 15:12:55
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0