Musik i örat.

Idag kom jag äntligen ihåg att ta med mig hörlurarna till Iphonen upp till stallet så att jag kunde ha musik i örat medans jag red ett dressyrpass. Det är så himla nice med musik när man rider, tycker ni inte det?? Men det var lite jobbigt att få snäckorna att sitta kvar i örat i traven dock.

Ridpasset då? Jo jag tyckte det gick sisådär. han är så himla seg, nu idag var det nog mycket pälsen som satte stopp. Han måste klippas då han blev sjöblöt av svett. Eftersom jag inte fick fram honom ordentligt för skänkeln så blev han lite tungriden, jag red igenom LB:1 och sedan red jag lite skolor och skänkelvikningar, som vanligt var han stel i det ena varvet... Men det är bara att stretcha på det och galoppen orkade jag inte lägga någon större energi på så det blev mest trav idag faktiskt. Ska väl ut och galoppera imorgon tänkte jag, ev tar jag kandaret eller gramanen till hjälp. Nu ska jag fortsätta kolla på idol, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0