Min älskade kämpe, jag gör allt för dig!!!

Idag var det dagen D... Dagen då jag skulle bestämma Teddys framtid. Jag var så inställd på att jag skulle få ta bort honom, så ringde veterinären för att berätta hur helgen varit, och vet ni vad hon säger? Han har varit feberfri i helgen!!! Och han äter!!!! Men han har fortfarande diarré..... Men pengarna tickar iväg, men jag bestämde mig, jag fixade ett lån på 20.000 och hoppas att hans diarré blir bättre, jag kan inte svika honom!

Men visst känns det i plånboken om alla 38.000 kr jag har fixat till detta går åt. Och ännu jobbigare blir det om jag måste använda alla pengarna och han inte klarar sig.... Men då vet jag att jag har gjort allt som står i min makt.

Ja men hörrni, jag fick ju bilen såld! Till en hästtjej här i Rimbo, så den fick jag 18.000 för. Lite lite men jag kunde ju inte tacka nej direkt, jag var ju tvungen att ha pengar. Jag vill bara att han ska bli frisk så att jag får hem honom igen!

Jag vill tacka alla underbara igen. Ni är helt fantastiska som oroar er och stöttar oss så mycket. Puss på er!!!!!!!

 

Så nu håller vi alla tummar och hoppas att blodproven visar bra resultat!


Kommentarer
Postat av: Marre

Woho!! Skönt att läsa att det går åt rätt håll!! :) håller tummarna

2011-09-27 @ 12:06:36
URL: http://famosapre.blogspot.com/
Postat av: Maja

Sv. Ja, han är ju verkligen det!



Läste lite nu om vad som hade hänt din guling. HÅller alla tummar och tår att det ska bil bra! <3

2011-09-27 @ 23:33:58
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0