Leverans!

Idag koom den efterlängtade "goddiebagen" som Tina hade plockat ihop till mig och Teddy. Det var: en klippmaskin, 3(!?) st lindor, vinröda, ett grön/blått grimskaft, en sele med bjällerklang, bett, massa bakformer och tupperware byttor samt massa böcker sen även en jättefin lite porslinsfjording som jag fullkomligt älskar! Tyvärr kom inte Teddys pärm med men den hämtar jag på fredag. Jag är så spänd på den pärmen för jag älskade den för 11 år sedan och kunde sitta och bläddra i den i timtal, så det blir spännande och se om den är så speciell;)

Ne nu ska jag ladda om diskmaskinen och dra ut en sväng med hunden igen, sen på kvällen blir det stallet för att ta in min älskade kille<3


Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

sv: Tack så mkt :) Jo den är inte helt fel att ha!

2011-09-18 @ 15:29:34
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0