Allting har ett slut...

Och ditt är här nu.... Alldeles för tidigt, men nu är det här, och jag kan inte stoppa det hur mycket jag än försöker så går det inte...... Det är ändå du och jag alltid, precis som det varit i 11 år, jag älskar dig något otroligt och jag kommer tänka på dig varje dag i hela mitt liv.

Jag vet inte hur jag kommer kunna leva utan mitt hjärta, men jag ska försöka för din skull. Jag kan inte änns förstå att du ska lämna mg, du har ju alltid funnits och nu kommer du försvinna långt långt bort, dit jag inte änns kan åka och hälsa på dig.... Hur ska jag kunna leva utan mitt hjärta?

Jag kommer sakna allt med dig, jag kommer sakna dina fina och kloka ögon, jag kommer sakna dina bus och jag kommer sakna att inte kunna sitta på din rygg men framförallt kommer jag sakna alla våra pussar och kramar, och ditt gnägg... Ditt gnägg som ALLA känner igen.

Men visst har vi haft det bra du och jag Teddan? Vi har upplevt så himla mycket tillsammans, och allt du har lärt Tindra..... Jag vill inte, jag vill inte!!!!!! Hur kan man lämna sin bästa vän och hur kan man leva utan sitt hjärta...

Förlåt min älskade älskade beddybubb men jag vet att du kommer få ro nu, och du kommer att finnas hos mig jämnt, för det är ju du och jag alltid och jag kan inte leva utan mitt hjärta!

Jag älskar dig Teddy, du har kämpat väl men nu ska du få vila<3<3<3

       


Kommentarer
Postat av: Pucko

Finner inga ord och tårarna bara rinner, vill så gärna trösta men vet att inget kan trösta när det gäller en sådan sak. Ett riktigt jobbigt beslut och jag lider verkligen med dig ='(

Finns här!! Kram till dig <3

2011-09-28 @ 16:59:03
URL: http://livetmedpucko.nu
Postat av: Jenny

Åhh så fruktansvärt sorgligt! Nu får får du vara glad för att du fått lära känna din fina häst och tänka på alla fina minnen du har fått tillsammans med Teddy <3



"Så länge vi minns lever du"

2011-09-28 @ 23:18:55
Postat av: Josäfin :>

Nej så fina hästar :DD

2011-09-29 @ 09:55:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Marre

Kommer oxå sakna honom <3 Väldens snällaste bushäst! Men han får det bra nu å behöver inte kämpa mer. Vet hur tufft det är att ta beslutet.. Kram!

2011-09-29 @ 12:52:33
URL: http://famosapre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0