Vojne vojne!!

Ja nu är jag hemma från stallet. Red som sagt Krezip idag. Blev en sväng på banan då jag har hört hur hon kan bete sig ute i skogen;)

Ridpasset gick väl ok med tanke på att jag aldrig suttit på hästen. Jag red med mycket fokus på tramp och framåtbjudning. Galoppen struntade jag helt i för jag försökte fatta galopp men det blev katastrof!:) Nej men det va verkligen kul att få rida igen! Tack Fanny, jag gör det gärna igen:)

Imorgon är det Rimbo marknad vilket är väldigt stort här. De e väl typ nordens största/längsta endagars marknad. Så då blir det langos, munkar, marknadsgodis, brända mandlar mm för hela köret!! Tindra vill väl även åka karusell antar jag. En riktig mysdag väntar oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0