Tiden flyyyyyger iväg!

Jag hinner inte med! Men det är bra att tiden går fort så att jag får hem Dalex snabbare;) Här händer det inte mycket inte, speciellt inte på hästeriet. Dock var jag uppe hos Lotta i hallstavik där hon har sin ridskola och hon ville att jag skulle börja träna och tävla en av hennes ridskolehästar, vilket jag tycker låter himlans kul:) Jag har alltid gillat den hästen. Ja eftersom jag inte har mycket att skriva om så får jag väl lov att börja städa här hemma då... pust....

Kommentarer
Postat av: Maja - Vinn ett shockemöhleschabrak!

Sv. Ja, men det blir nog superbra iallafall! önskar er all lycka till sen när han kommer :)



Ja, eventuellt. kommer inte gå ut med så mycket än, men när det blir lite mer klartecken så kommer det ett inlägg om det. :) Det är inte en fjording iallafall.

2011-10-10 @ 16:36:49
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0