Dom glada nyheterna

MM härliga morgon, jag sitter nedbäddad i soffan med datorn i knät, kollar på the voice och äter lite marknadsgodis:) Marknaden igår var jättemysig som alltid trots en skvätt regn:) Tindra åkte lite karuseller och vi åt langos, munkar mm:) Köpte även en ljuslyktegrej att ha i blomlådan på balkongen. Så nu innan en jobbkväll sitter jag och myser med den lilla marknadskänsla som finns kvar. Så till dom glada nyheterna då. Jo det är ju så att jag har länge funderat på att ha en unghäst på sidan av Teddy en unghäst som kunde präglas lite av både mig OCH Teddy. Tyvärr hann det ju inte bli så... Men jag har bestämt mig för att köpa en liten som ska få fortsätta och ge mig glädje. Så i mitten av november så kommer det en liten halvårshingst till Mälby gård. Ingen mindre än Björkhems Dalex e: Alexander Lukas u: Björkhems Tycka 3319. JAg är så spänd över detta och längtar som tusan tills han kommer och jag får rå om honom! Besök gärna Stall björkhems hemsida, Googla stall björkhem. I galleriet under flik föl 2011 så finns det mer bilder på Dalex:) Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vilken gullig liten filur, kul! Jag vill också ha en liten bebishäst o gosa med..=D

Nenne mår ganska bra och vi väntar på provsvaren nu =)

2011-10-07 @ 08:31:25
URL: http://mrneenee.blogg.se/
Postat av: Noomie

Vad roligt för dig! Hoppas ni kan ge varann samma lycka som du och Teddy hade(:

2011-10-08 @ 20:43:20
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Maja - Vinn ett shockemöhleschabrak!

Riktigt fin! Hoppas det går bra med honom. Att du inte tog Hampus ;)

2011-10-09 @ 23:35:51
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0