1 november

Den första november och tio dagar framåt ska jag ha hand om Lottie, den nya hästen i stallet, mendans hennes "mamma" är i norge på jobb. Det blir nog inget ridandes utan bara borsta och mocka. Men det ska bli kul att ha hand om en häst nu igen:=) Sen börjar jag även att fundera lite kring hur transporteringen av Dalex ska gå till. Ska man ta med sig en lugn häst i transporten så han slipper stå själv från Enköping till Rimbo? De e ju ändå ca 10 mils resa. Jag har tänkt lite på Tösa.... Ska fråga Lollo. Sen har jag även tänkt på dehär med frambommen, en sån liten rackare lär ju kunna klämma sig under frambommen? Har ni några förslag och tips på hur jag ska gå till väga?

Kommentarer
Postat av: elinlicious

Vilken trevlig blogg jag trillade in i :)

Hoppas du får en fin dag!



Hälsningar

elinlicious

2011-10-12 @ 10:30:39
URL: http://elinlicious.se
Postat av: Åsa

Man brukar kunna lägga ett par höbalar framför själva spiltan i trailern så fölet inte kommer under där! Lycka till!

Kram

2011-11-03 @ 13:52:43
URL: http://famjoshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0