Lilla Liten.

Ojoj tiden går så fort! Jag har ingen dator hemma förtillfället så att jag är lite off på bloggfronten men snart så;) Ja Dalex har anpassat sig bra på gården, och börjar förstå att man SKA gå brevid den som leder och stanna på kommando. Idag började vi lite smått med att stå uppbunden på gången, det är lite konstigt och tråkigt säger Dalex men än har han inte slängt iväg sig iaf:) Vi hittar varann mer och mer och jag är så förälskad!! Han är så fantastisk MIN lilla guling, han är så social och kelsugen, nästan lite så att han kan bli lite FÖR på så det gäller nog att sätta gränser för lillherrn så att han inte tar över. Jag har lite bilder jag ska visa er så fort datorn kommer hem!!! :) Ha det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0