Lilla älsklingsrackare!!!<3

Mitt <3 har tydligen mer drag av "storebror" Teddy än jag anat;) Dalex har tydligen lärt sig hur man smidigt och lätt kan ta sig ur hagen. Nog för att jag förstår honom att han tar sig ut när liten blir lämnad själv i hagen iof.. Men han vet iaf nu hur det går till... När han va ute ur hagen så ställde dom ib honom i boxen och vad gör Dalex lille? Ji han kommer på att man kan klättra upp på vattenhinken för att sedan ta sig över boxväggen, smidig liten gris e han iaf!!!! Han är en kille som vet hur man driver med folk, jag gillar humorn i det hela men såklart måste jag komma på något sätt att få honom att sluta med detta. Mest effektivt skulle ju va om han gjorde det när jag var där så jag kunde på rätt tillfälle göra upplevelsen obehaglig för honom... Ja vi får se fortsättning följer:)


Kommentarer
Postat av: Clara

Gud så söt!

2011-11-14 @ 20:57:49
URL: http://allroundtempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0