Just a manic monday!

Eller icke:) Jag är ledig idag och låg och drog mig fram till 10 tiden. Så skönt!!!! Speciellt med tanke på att jag inte känner mig helt hundra... Snorig och hostig:( Inte bra, måste bli frisk inför helgen då det vankas kryssning:)

Idag så tömkörde jag Teddy. Tömkörning brukar vara nått som jag inte är jättebra på vilket leder till att det blir lite hattigt och halvdant. Men idag gick det så bra! Jag jobbade honom i skritt och försökte göra mycket lösgörande övningar och mycket volter och serpentiner. Sen blev det även lite travjobb där han fick trampa på ordentligt. Teddy var positiv till arbete hela tiden och såg och kändes riktigt fin! och vips hade det gått 45 minuter!! Efter tömkörningen så stretchade vi lite vilket Teddy tycker är såååååå tråkigt! 

Förresten så kommer det nog dyka upp en ny design här på bloggen snart:) Har sett en liten sneak peak på nya headern och den är jättefin:) 

Åh ne nu ska jag hoppa in i duschen och hämta dotra på dagis! Ha det bra alla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0