Jag är lite som Jesus....

....Uppstår från dom döda bara sådär:) Heheh ja jag vet att det varit dött här;) Men nu börjar det hända saker här på ridfronten igen. I onsdags så fick Teddy bli av med gipset och fick på sig en sko med sula på vilket betyder att det är grönt ljus för ridning och större hage:)

Teddy och Ozzy var helt galna när jag släppte ihop dom igen efter ett litet uppehåll ifrån varann. Ozzy var verlycklig att Teddy var tillbaka och Teddy var nog mest lycklig att han slapp en tråkig grushage och släpptes i en hage med gräs i:) Tyvärr har han ju lagt på sig ganska mycket nu när har stått ca 1 månad, men det kommer bli bättre nu när vi kommer komma igång med träningen igen. Jag har satt igång honom lite med skrittrundor och lite lösgörnade skrittarbete på banan. Teddy verkar vara glad över att få aktiveras och arbete igen vilket känns jättekul! Han kämpar på trots att magen är liiiite ivägen;)

Men ni, visst fasen är det skönt att det är ljust om kvällarna nu!?!? Åh allt känns genast lite lättare:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0