Äntligen hemma.

Nu är jag hemma efter en jobbkväll. Ska blogga lite snabbt nu sen mysa ner mig i soffan med en kopp te:)

Var en snabbis uppe i stallet idag på EM och greenguarden satt kvar!!! han hade fått över nackstycket över örat på ena sidan men annars satt den som gjutet;) Men senare på kvällen när Jessica skulle ta in dom hade mitt snöre som jag surrat fast allt med gått sönder men greenguarden satt kvar ändå:) ´Tur det finns nya snören:)

         

Härligt väder va? Det var underbart, och Tindra skulle minnsann rida själv idag utan mammas hjälp! Stora damen juh!

Imorgon vet jag inte alls vad jag och Teddy ska göra... Måste finslipa lite på manen, sen kanske jag släpper han lite på banan så han bara får springa av sig lite och busa:)

Ne som sagt te va det va?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0