Vill ha...

JUst nu när jag har så otroligt dåligt med pengar finns det så mycket jag vill ha....


 1 par vita till tävling och ett par blåa till vardags.



 1 par nya tyglar är väldigt välbehövligt....


 Och metallicboots!!!


Sen behöver jag nya stigbyglar med... Och så undrar jag vart mina vita ridbyxor är:S Sen upptäckte jag att jag inte har något vitt schabrak!!!!!!! Men jag har verkligen inte råd med nytt så jag tänkte flörta med Nattis och fråga om jag får låna hennes snygga vita schabrak:) Ikväll måste jag leta efter mina ridbyxor oxå!!!! Det börjar dra ihop sig till tävlingsdax!!!! Skulle också vilja ha en ny kavaj.... Jag har ju min gråa men jag vill ha en svart men jag får nog hålla tillgodo med min kavaj än så länge.... Mycket man vill ha men som man inte kan unna sig!

Kommentarer
Postat av: Pucko

Det vita som har orange och blått i kanten menar du? Tror det är det enda dressyrschabrak jag har som är vitt :)

2011-03-11 @ 23:53:53
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0