Tisdag=DHW!!!!

Idag är det äntligen tisdag= Desperate Housewifes! Tänk vad man kan tycka om något så mycket;)

Idag har det varit ett fantastiskt väder idag! 10 plus och strålande sol!!!! Dock lite blåsigt men det har inte blåst kallt iaf:) Idag kastade jag in Teddys vintertäcken i garderoben och tog fram vårtäcken! Härligt säger jag:) Man känner att hoppet kommer tillbaka och tänka sig på söndag blir det sommartid:)

Idag hade jag insläppet så jag åkte upp till stallet vid kvart i sju och mockade och fixade maten, lät Teddy stå idag då jag prioterade en fika stund med mamma;) Men jag hann med en mysstund med La Teddo iaf:)

Jag efterlyser mitt paket från Hööks!!! Vars fan har det tagit vägen!?!??! kommer det inte imorgon så får jag skicka ett mejl! Vill ha det nu!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0