Tillbaka till vardagen!

Sorry för dålig bloggning men jag har jobbat som ett svin, heeelt sant:) Sen var det ju tydligen nya istiden förra veckan så det blev inte mycket till ridning.... Men nu är det nya tider med mildare väder!

Igår va jag ute på en tur runt igelsjö med Annie och Bullen och ja ni kan ju tänka er hur det blev, vi två satt och snackade massor och våra hästar var otroligt glada för att få komma ut och röra på sig vilket ledde till väldigt många ofrivilliga galopper där det inte var att tänka på att stanna:) Men jag hade inte hjärta att bli arg på min lilla gris, han var ju så glad juh!

Idag ska jag ringa "Musen" för att höra vad som sas på årsmötet och hur det blir med allsvenskalaget. JAg har nog iaf bestämt mig (Igen) för att försöka kvala in till fjordSM i år, vi får se, vi lär ju träna mycket på skänkelvikningarna och den förvända galoppen då iaf... På söndag är det Lottaträning igen och nu ska jag rida på vanliga 3-delade, jag har ju den senaste tiden ridit på ett hissringsbett, men nu får det vara slut med latheten så nu ska det börja jobbas med den "vanliga" bettet;) Jag är iaf sjukt taggad på tävlingar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0