tävlingstajm!

Äntligen börjar det röra på sig och mål är påväg att uppfyllas! Nu på lördag den 12/3 alltså ska jag iväg på programridning i Hallsta, det kommer nog bli kanon trevlig dag då vi ska bli filmade och sen äta lite och kolla på filmerna och få tips på vad som ska förbättras:)

Sen helgen efter det den 19/3 är det tävlingsdebut! Då börjar allsvenskan div 3 första omgången. Den går av stapeln i Vallentuna om jag inte missminner mig:) Och efter ridningen idag är jag supertaggad!!!!! Jag tror verkligen att polletten ÄNTLIGEN ramlat ner på både mig och Teddy. Det gick så himla otroligt jättebra idag, Teddy var mjuk och fin och följsam och jag fick till en otroligt bra handställning och sits och kände verkligen varje steg! Det var ett sånt ridpass man bara sitter och ler:) Han är så fin min Teddyman!!!!

Så nu glada människor så sker jag hästskötare till den 19! Någon som vill följa med mig och superfjordor på tävling?

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0