Promenix!

Jo ni snart är det dax för den stoooora vandringen... Har bestämt mig för att gå upp till stallet och gå hem igen, de e ju inte något jättefarligt egentligen men känns sknt att ha smiskat av 1 mil såhär på torsdagen:) Det är fint väder men det blåser som vanligt! Jävla skitblåst!!!!!

Idag blir det lite asfaltsridning, det är bra att skritta på asfalt, för att stärka senorna. Jag är lite orolig för att jag ska möta muppsvinen idag igen men jag ska skrika för full hals när jag närmar mig skogen! Usch jag får ont i magen!

Ne nu känner jag att jag måste kila upp till stallet om jag ska hinna med hela dagen! Ska även klippa manen på Teddan idag med! Bilder kommer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0