Nu ger jag faaaaan upp!!!!!

Läste ni inlägget med att jag tyckte att jag hade tur? Mmm tydligen varade den turen INTE länge! Just nu känner jag bara en stor och fet hopplöshet! Jag är ledig nu i 2 dagar och imorgon onsdag ska jag ha folk hemma för att fira min födelsedag som är på torsdag, så idag skulle jag åka och storhandla och se till att allt fanns hemma till onsdag och jag skulle köpa bakingredienser så jag kunde baka så jag bara behövde storstäda imorgon innan folket kommer MEEEEEEN min bil vägrade visst starta imorse! Jävla fittskit bil!!!!!!!! Här kper man en ny bil som det bara är skit med!!!! ÅHHHHHHHH!!!!!

Och som grädde på moset så har Teddan tappsko och går inte att rida frns på torsdag, fast jag lär ändå inte ha tid att rida nu här i dagarna verkar det som.... MIn stressnivå har skjutit i höjden och jag känner bara för att böla!!! Jag vet exakt hur det kommer bli imorgon, jag kommer fara runt som ett cp och vara skitstressad och sur och jag kommer inte hinna klart med nått och jag kommer vara sjukt missnöjd med allt!!!!! Aldrig, aldrig, aldrig funkar nått för mig!!!!!! Men jag får tydligen vara vaken hela natten inatt då och fixa allt.....

Åh jag blir så jävla störd! Ursäkta bitterheten men nu är jag sjukt förbannad och ledsen och måste bara få skriva fula ord!  

Åh juste BTW så ska jag tydligen BETALA TILLBAKA 4.500kr på skatten med, alltså snälla skjut mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0