Marsvin?

Tindra såg marsvin i tidningen idag och hon sa att hon ville ha! Så Tindras mamma och mormor börjar genast smida planer:) Kanske det blir 2 marsvin till Tindra på 2 års dagen???




Sjäv har jag haft ett antal marsvin!

Mitt första hette Donna och blev 10 år!!! 

Sen hade jag 2 st som hette Leffe och Roffe
 
Efter dom köpte jag 2 nya som hette Lady Anntoainette (Nettan) och Greta Garbo, men tyvärr dog Greta efter ett tag så då var jag tvungen att kpa ett nytt sällskap till Nettan och då kom Fancy face hem till mig:) Men de var ett tag sen nu:) 

Har även haft 2 st tamråttor dom var asroliga och sociala! Dom hette Herr´n och Junior!:)

Har ni haft några marsvin eller råttor (eller kanske något annat?) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0