Im back!

Jag har haft zero insperation och lust, därför har bloggningen fått lida tyvärr...

Isöndags var det ju då allsvenskatävling och ja det gick ju då lite som förväntat, allt gick relativt bra (kan bli bättre) förutom galoppen, den var katastrof, ojoj så nu står galoppträning på schemat vill jag lova!

Men jag hade en trevlig dag iaf med sol och trevligt folk runt omkring mig! Nu är det bara att ta nya tag till nästa omgång! Jag hoppas min nya plastrong har kommit då:) Det är ju så fin! Sen hoppas jag verkligen att mitt höks paket kommer snart med, för jag behöver verkligen gramanen till galoppträningen.

Jag hoppas att ridbanana går att använda idag, jag är så less att rida ut på vägarna dagarna in och ut. BORT MED SNÖN!!!!!!!!

Jag ska snart börja röra mig mot stallet, men först ska jag ner till odal och kolla läget tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0