Ibland ska man ha tur med!

Ojoj vilken tur jag och Carro hade! Det blåste inte ALLT för mycket när vi red ut. Det är värre nu! Nu viner det i träden må jag säga!

Red barbacka idag, gick sådär till en början, och efter galoppen blev jag så less och då blir jag tydligen merbeslutsam på att han ska gå i form så då jäklar fick han till en jäkla form och trav! Det var underbart att sitta på då! Han bara flöt fram, fantastiskt;)

Efter ridturen var det så fint väder så jag lät honom gå ut i hagen med bara innetäcket på sig men efter ett tag gick jag ut i hagen och skulle sätta på utetäcket och det var inte det lättaste att göra i storm måste jag säga! Hahaha tur man har en häst som är van vid att jag utsätter han fr diverse situationer för täcket var överallt och ingenstans vill jag lova! Men efter lite fix och trix så satt det på plats och Teddy kunde fortsätta äta lunch i lugn och ro:)

Igår kväll fick jag förövrigt ett sms om att mitt paket finns nere på ICA så ev att jag åker och hämtar ut det ikväll, kuligt:) Ne nu ska jag väl göra ett ryck här hemma och få lite mat i magen:)


Vädret idag var väldigt växlande                                Teddy 
                                                                                                                                              i våroutfit

                                                             Evzie, Carros baskjir sto:)
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0