Har egentligen inte tid!

Men jag uppdaterar er lite fort inna njag måste klä på mig och dra och jobba! Idag skulle jag ha ridit igenom programmet infr imorgon men när jag kom till ridhuset var det en lös häst där inne och inte en människa syntes till så ja, det var inte så mycket att göra än att rida Rånäsrundan hemåt:(

Det blev mycket skritt på asfalt och på banvallen lät jag honom galoppera fram utan något krav på form. Traven var sisådär, lite stöttig och ponnyaktig, men han är mjuk och fin i munnen iaf! Jag har en bra känsla inför imorogn iaf!



Någon som vill hänga på imorogn och agera fotograf?

Kommentarer
Postat av: Pucko

När rider du?

2011-03-11 @ 23:55:37
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0