Grattis på min dag då!:)

Ja idag är det 31 mars och min födelsedag så grattis på mig:)

Det har varit rätt lungt på bloggfronten dels för att jag har varit superstressad och dels för att jag har haft pissiga dagar så jag har inte haft något bra att skriva. Teddy ska få en ny sko på fotn idag! Han tycker det gör jätteont att gå utan sko och haltar fram stackarn:( Imorse ville jag knappt släppa ut han, det var att välja mellan pest eller kolera, antingen fick han stå inne i stallet själv eller gå ut i hagen med en kompis... Valde det sista alternativet trots att hagen är lite knöglig på vissa ställen så är den övervägande mjuk iaf så jag tror han har det bättre ute med kompisarna.

Hoppas att han blir ohalt efter att skon kommer på, annars så ringer jag vetrinären! Min lilla guldklimp ska inte ha ont juh! Jag vet inte vad jag tycker om sista skoningen, provade ju en ny hovis men jag tycker nog hovarna blev lite korta, ska nog försöka få tag i Margonas nr som jag har lyckats slarva bort!!! För Margona VET jag skor Teddan bra. Den andra hovisen är oxå jättebra och trevlig men med MArgona vet jag:)

Ne nu ska jag städa undan lite inna jag åker och jobbar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0