Förbättringsarbete!

Jag kan hålla med Nattis om att det är dåligt med update på bilderna i bloggen, tyvärr är det ju så att jag suger med att komma ihåg att ta kort! Det finns inte i mitt huvud helt enkelt, och sen är det ju inte så kul när man har sugig kamera. MEN jag ska bättra mig på den saken, jag lovar!

 

Just nu sitter jag och taggar för bilköp, snowboardåkning och dressyrträning, det är nämligen vad min helg kommer bestå av! Idag hinns det inte med att rida men Jessica skulle ev motionera Teddy åt mig om hon hann och imorgon blir det inte heller någon ridning för min del eftersom vi ska åka till kungsberget över dagen och ev till Östhammar på kvällen.

 

Jag är grymt taggad till dressyrträning iaf! Nu jäkelberg SKA galoppen bli bättre! Har även hört att en viss människa ska filma så om någon vänlig själ lär mig hur man lägger upp filmer här på bloggen så kan ni få se den;)

Ne nu ska jag städa undan här hemma innan vi dra rut på vägarna för dagen!

 

This is tha car!


Kommentarer
Postat av: Pucko

Man kan inte göra mer än att försöka bättra sig, det är bättre än ingenting! Jag får påminna dig ;)

Men bilder på Teddy, stallet och hästarna är ju alltid roligt även om man står i stallet själv än så länge.

Snygg bil förresten =)

2011-03-05 @ 23:01:53
URL: http://livetmedpucko.se
Postat av: Christin

Jodå, det blir samma ställe å samma grupp ;) Kul!

2011-03-08 @ 14:52:58
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0