Fiiiiiiint väder!!!!

Strålande sol och ett par minus, det är ju jättemysigt! Jag och Tindra var uppe i stallet och hälsade på Teddy i hagen där han stod och ms och åt upp det sista av sitt morgonhö. Dom är så gulliga dom 2 tillsammans, Tindra och Teddy min 2 <3.

 

Passade även på att mocka och fixa mat så jag slipper göra det ikväll när jag åker upp. Så då är det bara ridningen kvar! Idag blir det väl ännu en tur på banvallen och försöka få honom att mjukna i sidorna och inte bli så stark. Tänk om allt bara kunde funka på en gång? Men jag måste faktiskt ge mig själv en klapp på axeln då vi har kommit väldigt långt sen i somras. Ikväll ska jag laga kanske världens godaste gryta också! Den är sjukt fantastisk! Det är bara att hojta om ni vill ha receptet;)

 




Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Det har varit fint väder varje onsdag typ hela året! ^^

2011-03-02 @ 10:39:20
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0