Skansen

           

 

Ojojoj vad segt internet är!!!!!! Fortsätter ladda upp bilder från skansen ikväll, jag har några fler att bjuda på:)

Igår va jag uppe i stallet igen efter en helgs "semester". Tack snälla Fanny för att du tog hand om min guldklimp! Jag mttes dock av en otroligt fet guldklimp... Det har ju inte riktigt funkat med greenguarden och nu har han fått av sig den igen så nu har han gått utan, vilket resulterat i... ja nu förstår väl..... Men nu har jag gjort en ny hage åt honom. Han får gå i grusdelen på lösdriften. Så nu har han tillgång till lösdriftshuset och vattenkopp i hagen men inget gräs vilket är heeeeelt perfekt! Han ska få gå där i en vecka innan han ska ut i fårhagen där det inte heller finns mycket att äta. Så nu känns allt lite bättre igen.

 

Jag och Teddy gav oss ut på en rejäl konditionstur! Vi drog av stora ekebyrundan i trav och galopp. Trodde att Teddy skulle vara slö och trög men icke... Han var pigg och sprang gärna:) HAn blev vääääldigt svettig när vi var klara så han fick snällt ställa sig under slangen när vi kom tillbaka. Det tyckte han var liiite för kallt just då men så sknt efteråt:) Sen fick han gå ut i nya hagen och äta lite hö dårå, Teddy tyckte väl nja och jag tyckte kanon!!! FÅr se om han är arg när jag kommer upp ikväll:) Idag blire nya dojjor för Teddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0