Oinspirerat

Idag har jag bränt ca 400 kalorier genom att cykla fram och tillbak till stallet:) Fast jag tryckte nyss i mig 4 pannkakor med sylt så där försvann nog dom där intjänade kalorierna:/

Som rubriken lyder så va jag totalt oinspirerad till ridning idag, trodde jag var inspirerad först men sen när jag hoppade upp så var det som bortblåst... Så det blev inte mycket ridning. Jag förskte lösgöra honom i skritten och genom lite skänkelvikningar och skolor men han gick inte framåt så jag övergick till att få honom "expolsiv" och framåt! Men när ryttaren är oinspirerad och lels så kan man inte begära att hästen ska bete sig så mycket bättre, så vi avslutade och skrittade ut en sväng.

Efter ridturen fick Teddy beta bort lite ogräs på parkeringen, det mina vänner gillade han:)! Den 17/6 kommer det en tjej och ska provrida Teddy för att ev bli medryttare så då blir det till att snygga till Teddans man, hovskägg och putsa lite på utrustningen kanske så att vi ser respektabla ut;)

Hoppas det funkar mellan dom så man kan få lite hjälp med motionen av Teddy det är lite mycket just nu med jobb och en vild 2 åring!



Bjuder på en vårbild på min lilla saffransbulle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0