Härlig känsla!

Nu har Cecilia varit och hälsat på mig och Teddan, alltså Cecilia är ju intresserad av att bli medryttare och hjälpa mig med Teddy. Vilken bra känsla jag fick av henne. Jätte gullig och trevlig tjej och hon red bra, det kändes jättebra. Det tar ju ett tag att hitta knapparna på Teddy och frsta gången man rider inför ägaren är ju lite nervöst men Cecilias ridning var mjuk och följsam så Teddy såg fin ut! Dock lite seg.... Men ja de e ju lite så han är;)

Så vi ska hras efter midsommar någon gång så ska vi rida ut en sväng tillsammans. Så som sagt, jag var så nöjd så:)

Nu är det bara att ladda inför ett kvällspass på jobbet.... Inte så taggad men pengarna behövs verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0