Grattis älskade barn!

GRATTIS älskade Tindra på din 2 årsdag! Vi älskar dig!

Puh, håller på och bakar förfullt till Tindras kalas ikväll, jobbigt bara när inte alla ingridienser finns:) Måste traska ner till Ica men först ett blogginlägg:)

 

Nu går Teddy i fårhagen med tjejorna, haha trots min påminnelse till mig själv så glömde jag ju kameran! Men det blev inte så mycket, eller ja Teddy blåste ju upp sig rätt så fint faktiskt så kameran skulle ha varit med:( Anyway.... Igår blev det tömkörning på banan. Teddy var pigg!!! Han va väldigt fin i galoppen. Dock var han lite stel i vänstervarvet tycker jag, men inte halt. Kan ju ha varit att dom röjt lite i hagen och han sträckt sig.

Efter mycket övergångar skritt-galopp så blev det mycket bättre och han jobbade på bra bakifrån, han är bra trevlig fjordor:)

            

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0