Glader midsommar!!!

Nu va det midsommar igen dårå! Det är sjukt va fort tiden går. Teddy har ett par lugna dagar nu, efter helgen kör vi igång igen:)

Igår var jag ute hos Jocke och Linn för att fira midsommar, dom hade gjort jättefint med tält, och ljusslingor! Och maten va jättegod!!!!! Tindra trivdes som fisken i vattnet hon med alla lastbilar, traktorer och raggar bilar som fanns på gårn.

Jag va ju då stennykter så när Tindra gav upp, runt 21 tiden så tog vi vårat pick och pack och drog hem. Det var så himla skönt att somna tidigt! Även om jag inte sov såå jättebra....

Idag ska jag ut på havet det blå! Tråkigt bara att det hänger regn i luften... Aja idag är Tindra med pappa så idag får jag festa till;) Spännande! Hur var eran midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0