Datalös.

Jag har varit totalt datalös dom senaste dagarna därav ingen bloggning!

Men jag ska väl berätta lite vad vi har hållt på med, trot eller ej, men jag och Teddy har faktiskt skuttat över lite hinder:) Eller hinder och hinder.... Vi hade fyra st travbommar på marken och ett kryss på mitten av banan så man kunde hoppa på en volt:) Det gick sådär... Jag är jäääävligt ringrostig och Teddy är aningen tjock plus att det var varmt. Men men det gick iaf utan några olyckor! Tror bestämt att Angelica ska få komma upp och ha en liten hoppsession för oss.

I helgen har jag haft hästvakt i form av Fanny. Dom har haft 2 fina dagar med skogsridning och fotografering på ridbanan:)

Nu i veckan som kommer så blir det nog massor och massor med kondtionsträning och körning så att kulan kan minska på min guldklimp. Blir nog någon skrittur för Tindras del med:) Men imorogn väntar skansen och jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0