22.25

På ett liiiiitetliiitetliiiitet sätt längtar jag till vintern;)



Hade faktiskt tänkt ta ut Teddan på ett kondispass idag, MEN regnet har stått som spön i backen HELA dagen!!!! Helt sjukt vad det har regnat och gör fortfarande!!!!! HOppas på bättre väder imorgon och att mamma kan vara barnvakt ett par timmar för då ska jag och Teddan ut på ett välbehvligt kondispass!

Tisdagen tänkte jag ägna mig åt körning och på Onsdag kommer T och P så då blir det nog någon slags ridning av något slag:) Ev tömkörning/longering. På Torsdag rider jag nog ut då oxå, kanske skrittar ut på långa tyglar utan krav och myser? Sedan är det midsommarafton som ska spenderas med glada vänner och underbara Tindra i Hammarby och midsommardagen ska jag spendera på en båt som ska ta oss till Fejjan. Mycket kul tycker jag!

Så... Hur ser eran vecka ut?

Väldigt osmickrande bild på mig själv men till mitt försvar så har jag typ 3st tröjor på mig;) Men Teddan är strålande vacker:P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå där i solskenet!

Jadu jag vet inte riktigt vad som hände helt plötsligt hade vi bara en jäkla fart, hehe.. Nää men red mest på volt och lösgjorde hela tiden, ta igenom ställning o böjning ordentligt och flytta rumpan hit och dit =)

2011-06-21 @ 08:29:44
URL: http://mrneenee.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: ...liksom lika mycket att du kommenterar och bryr dig. Precis som du känner känner ju jag.



De går aldrig att tjata för mycket i hjälmfrågan.

2011-06-22 @ 19:53:05
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0