Och regnet det bara öser ner!

Igår hade jag planerat att skritta ut en sväng, vädret så lite lurigt ut men jag trodde jag skulle hinna... Men icke. Precis när jag kom in i stallet öppnade sig himlen!!! Regnet öste ner något totalt! Så vi stog bara inne och borstade och mös och sen fick Teddy komma in i boxen och äta mat, han var väldigt trött och sov en stund i boxen.

Idag ska Cissi rida en sväng, vilket passar mig kanon då jag tydligen måste in till Arninge djurklinik med Porschen då han har ett fult sår på svansen från ett bråk.. Han måste sövas och det måste göras rent dårå... Håååå dne katten gör mig ruinerad! Det va ju nästan precis ett år sedan han opererades för sin fraktur... Men vad gör man inte för sina djur?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0