Nya tider!

Ja nu är det dax för nya tider! Eftersom jag har fått min häst i så bra form och fått ner honom i vikt så är det väl dax att göra något åt hans ryttare:) Så idag gjorde vi slag i saken, jag och 2 kompisar till mig. Vi mätte överarmar, bröst, midjan, magen, rumpan och lår och imorogn ska vi väga oss! Så nu har vi gjort upp ett kontrakt som vi alla har skrivit under.

På mitt kontrakt står det att jag ska äta frukost, lunch och middag, fast middag dom 2 första veckorna kommer bestå av en shake. Sen ska jag motionera minst 4 dagar i veckan utver varje dag jag går med hunden dårå. Och sist men inte minst så ska jag ge fan i allt vad godis, läsk och sötsaker heter! Till sommaren ska jag vara 15-20 kg lättare hade jag tänkt! Så nu kommer ni få följa min resa mot viktnedgången oxå:)

Och sluta rökt har jag ju gjort oxå! Jag blev utmanad av en kompis så nu jäklar ska jag visa att jag kan! 5 dagar utan cigg nu och det känns kanon!:) Hoppas ni vill hänga med på resan och peppa mig:)


 Snart är denna kropp ett minne blott och ingen kommer vara gladare än jag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja men det känns ju så fruktansvärt långt att åka dit bara för att hyra en maskin. Vore mkt lättare om ngn bara ville ge mig en..hehe =p Lycka till med dina nya tider förresten! kram

2011-01-06 @ 20:45:04
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0