Morgonstund har guld i mun.

Idag hade jag utsläppet i stallet. Så direkt efter att jag lämnat Tindra på dagis så åkte jag upp till stallet och alla hungriga hästar! JUst nu är det bara 5 hästar i stallet då Marre har släppt ut sin häst på lösdriften. Så det gick fortare än vanligt att släppa ut alla 4 hästar:) Teddan fick äta sitt morgonhö inne i boxen.

Medans Teddan käkade så fixade jag all mat och vatten och sopade undan sedan drog jag ut min ädle springare på en ridtur! För omväxlings skull så red jag banvallen mot rimbo:) Jag övade mycket på att få upp honom i en högre form och uppförsbacke då han tenderar att bli lång och låg och tung i handen. Teddy tyckte jag var jätte jobbig men det gick helt okej faktiskt. Det är bara att kämpa på! Vi var ute i 1 h allt som allt tror jag.

Ne nu ska jag skynda mig så jag hinner duscha innan jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0