Lycka!

Åh vilken lycka det var att komma upp till stallet igen!!! Imorse var jag uppe och släppte ut hästarna och fick äntligen pussa på min älskade Teddy! Vi hade en liten puss stund innan han blev för otålig och tyckte jag skulle börja servere krubb;)

Nu äre ju helt plötsigt 3-4 plusgrader ute vilket gör det svårt med täcken! Jag har ju inget halvtjockt ute täcke utan bara fleecefodrat regntäcke och 600g tjocktäcke, så imorse så fick Teddy bara gå med tjocktäcket och alltså inget innetäcke under. Han är ju så hårig än sålänge så han fryser inte:) Men jag ska iaf ta en sväng på Tradera och hööks (dom har fraktfritt till sista januari) och kolla om jag hittar något täcke med typ 300g fyllning jag måste ju ändå ha något fram mot vårkanten:)



Håll koll på veckans diss som kommer komma upp idag. JAg lovar att jag tamigfan nästan aldrig sett nå fulare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0