Lottaträningen.

Det var ju ungefär 100 år sedan jag tränade för någon, idag har jag liiite träningsvärk i tricepsen men oj vad det är värt det!!!!! Faaaan va kul det var och vad bra det kändes! Men vi har mycket att va på.

Jag fick plus i kanten för sitsen och handställningen, men det jag skulle tänka på var att inte tappa vänster tygeln och rida mer med ytterhjälperna så jag får med mig yttersidan. och i skänkelvikningarna så sitter jag inte riktigt rakt i sadeln utan försöker flytta Teddy med hela mig:) Jag skulle också träna mycket övergångar och verkligen rida in honom i handen så att han inte slår emot. Ja det märks ju att man lagt på sig ett par olater när man inte ridit för tränare på länge men nu har jag lite att jobba på igen! Det är träning igen på söndag men då är jag på dop så då kan jag inte åka:( Men men så kan det vara!

Marre var ju underbart snäll och följde med som sällis och hon tog även kort, tyvärr har ja ju ingen superkamera så att typ alla bilderna blev jättesuddiga men men jag lägger upp några iaf!

 

        

  


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med träning!! Han ser fin ut =D Kram

2011-01-31 @ 22:58:02
URL: http://mrneenee.blogg.se/
Postat av: Pucko

Får följa med ngn gång så kan ja fota med riktig kamera ;D

2011-01-31 @ 23:57:00
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0