Inaktiv

Ja jag vet, jag suuuuger! Men de e fasen inte lätt att blogga när man har en sådan kass dator som jag har! Ska bli sknt när jag har råd att köpa en ny! jäjä.

Idag har det äntligen hänt! Teddy är nyklippt och fin! Det tog vääääääldigt lång tid då Teddymannen hade bestämt sig för att det var en jävlas med mamma när hon klipper dagen. 2 gånger röck han ur sladden tillochmed! Sedan att hovis var och skodde 4 hästar hjälpte ju inte till det var lixom lite trångt, men kul hade jag och nu är det gjort:)

Carro var gullig och hjälpte mig att frisera manen, carro är ju frisör och liiiite säkrare än mig på dedär. Och manen blev jätterak och fin så tack Carro! Efteråt tog jag och Carro en tur runt Ekeby, fast vi böt hästar så jag red hennes baskijr Evzy och Carro fick hoppa upp på en PIGG Teddy! Evzy är en otroligt känslig häst som man bara i princip kan tänka vad hon ska göra så gör hon det och det är ju då lite skillnad mot Teddy där man oftast måste be 2 gånger i vissa situationer.... Så Carro stackarn var helt slut efter ridturen! Men hon tyckte det var kul iaf! Jag tyckte verkligen att det var kul att rida Evzan och gör det gärna igen. Det var mycket Prezident ridning på henne faktiskt. Ne nu ska jag fixa lite andra saker innan stallmötet ikväll och så ska dag 4 inlägget komma upp nu me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0