Hostattack

Åhhhhh finns det något drygare än att ha väldiga hostattacker var 5 sekund? Och sitta på jobbet dessutom? Hela nyårshelgen har varit en stor förkylning för mig. Jag har varit så himla sjuk nu på sista tiden, men de är väl så när man har en dotter som går på dagis antar jag.

Ridfronten har varit lugn då jag har mått dåligt men idag tänkte jag ta mig en barbackatur, fast en väldigt lugn sådan, typ skritt:) Idag när jag satt i bilen påväg till jobbet fick jag en liten ahakänsla gällande ridningen. Jag kände att jag inte är helt fullt och nöjd ännu utan jag vill få Teddy mer "explosiv" och i lite högre form och jag kände exakt hur det skulle gå till och hur det skulle kännas så nu jäklar har jag fått min insperation för vårterminen;)

Ja avlag ni några nyårslöften förresten? Min två är att få fast tjänst och att sluta röka ännu en gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0