Fy vilket skit!

Gårkvällen blev nog bland dom hemskaste dagarna i mitt liv! Tänk om hon bara kunde strunta i oss och sluta vara så jävla dum i huvudet rent ut sagt! Hon anklagar mig för att ..... mår dåligt när det egentligen är så att han mår skit över att hon beter sig så som hon gör. Han skäms över dig! Jag lever ett rent jävla helvete just nu!

Det är så otroligt skönt att bara få komma upp på hästryggen och glöma allt! JAg hade inte alls lust att rida när jag kom till stallet, jag hade inte lust med något men jag tvingade mig själv att slänga på utrustingen och hoppa upp. väl på hästryggen bestämde jag mig för att rida lite Ina style, dvs mycket halvhalter och att han ska vänta i varje steg och ridas in i handen. Teddy tyckte att jag var pest och pina och slog med huvudet och kunde helt plötsligt inte stå still i halterna, han tyckte att det var skitjobbigt! Men efter lite om och men och jävlar annama så föll polletten ner och han gick så fint och avslappnat i traven så att det var som att ha sytrådar i händerna! Jättekul! Och vet ni vad? Jag tänkte inte på hemskheter en enda gång! Så skönt! Nu är jag jättetaggad inför träningen på söndag! 
                                                                                                     


Dagens outfit

                                                                              

Nu hänger nya täcket på boxdörren:)
                                                                                               

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0