Dag 7

Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Jag är en täckoman! Jag vill ha all världens täcken och kunna byta jämt efter humör! Jag vill ha alla färger som finns på täckena, åh vad jag älskar täcken! Tråkigt nog så tillåter inte min ekonomi mig att kpa massa täcken, men jag har ju en fin liten samling och större kommer den att bli!

Ländtäcken är oxå en liten fetisch. Kommer så väl ihåg det fina ländtäcket som Teddy hade för många herrans år sedan. Det var grön/blå rutigt med hans namn inbroderat. Tyvärr så tror jag råttfan tog och åt upp det eller hur det va. Men jag letar med ljus och lykta efter ett grön/blått ländtäcke så om ni har något eller vet var det finns så hojta!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0