Bilder.

Nu kommer bilderna! Det blev lite suddigt på vissa men hey bättre än ingenting:)

Igår blev det en lugn tur till Igelsjö för mig och Teddy men gammelfjordor tyckte visst att dt var trist så på hemvägen drog han i väg i galopp och jag fick snällt hänga med! Det är tur att man varit med ett tag och har balans och reaktionsförmåga:) Men jag kan verkligen inte bli arg på min sötnos och det vet han mycket väl!

Ska ändra min design har jag tänkt, eller jag och jag, jag ska flörta med Fanny igen:)

Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva så då slänger jag in lite bilder istället!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med bilder!! Men dom är ju så små och icke klickbara juh (inte för mig iaf).. Kram =D

2011-01-03 @ 19:18:01
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0