Vart tar tiden vägen?

Ojoj vart tar tiden vägen? Nyss var det söndag och idag är det torsdag!?!?!?! Jag fattar ingenting! Teddy mår bra iaf, han är riktigt fin i kroppen nu! Funderar på att dra till ridhuset på sndag och ev lägga fram lite bommar, det är välbehövligt! Och vet ni vad? Igår kom förövrigt Teddys pass! Så nu kan det börja tävlas! Det ska bli jättekul! Tyvärr hittade jag inga bra tävlingar förns typ i maj, men iof vill man inte ut och tävla nu när det är så kallt heller...


idag har jag en jobbig dag framför mig känner jag... JAg säger förlåt redan nu till personen, om du bara visste vad det tar emot och hur mycket jag verkligen gillar dig! Hoppas , hoppas , hoppas du förstår... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0