Träningsvärk, check!

Och en jävulusisk sådan också! Igår fick vi kämpa minnsann men fan va kul det är! Denhär gången övade vi lite mer på takten och att få fram honom då genom lite ökningar på diagonalen men Teddy var lite trött på träningen vilket resulterade i att jag fick jobba som en galning för att han skulle gå framåt. Han hade ingen som helst egen motor! Men ja det tar på gamla män när det är kallt:)

Vi övade oxå lite övergångar vilket vi SUGER på! Det är verkligen ett måste att få till! Jag hatar när han bara dör i avsaktningen och slår upp huvudet. JAg känner att jag också måste bli lite starkare så jag orkar sitta till och hålla om ordentligt så nu jäkelberg ska det bli gymträning! Jag måste stabilisera mina armar lite då jag tycker dom fladdrar iväg.

LOttas synpunkter på mig denna träning var att jag satt jättebra med överlivet och händerna men stundtals tenderade händerna att bli lite höga då allra helst höger handen, sen var skänkelläget lite fladdrigt i dag men det var ju en stor del pga att jag var tvungen att skänkla på i princip varje steg idag. Jag ska köpa långa sporrar till nästa gång så att jag bara behöver peta till honom då och då.

Jag har även bestämt mig fr att börja rida på det 3delade bettet på heltid nu eller ja, iaf mer på det 3-delade och ha hissrings bettet någon gång ibland. På söndag är det allsvenska möte då vi ska bestämma hur man ska gra med allt, tyvärr jobbar jag då men jag ska vara med över telefonen:)

Ne nu måste jag börja plocka lite med disken här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0