Spontant bara sådär...

Ja vi hade tråkigt och drog till Arninge, väl i Arninge parkerade vi bilen utanför Anderssons häst och hund. Men vilken trevlig personal det var där!!!!! Dom kommer få ett alldeles eget hissinlägg senare;)

Jag har ju varit ute efter ett par nya ridbyxor och tjejen i kassan rekomenderade mig ett par från euro-star easy rider. Sååååååå otroligt sköna och snygga!!!!!!! Sedan röck jag åt mig en blå bucas grimma och en himalya saltsten;) Så imorgon får Teddan mycket nytt:)

Jag är så nöjd med mina inköp idag trots att alla mina pengar försvann....


Förövrigt köpte Linus ett koppel till Albin som han ska få ha när vi är hundvakt, ett kättingkoppel... Han ska göra cocker spanieln lite macho;) Jag tycker dock han är macho som han är! (Albin alltså!)

 

Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0