Skönt!

Ledig måndag, här sitter jag i lugn och ro helt själv framför datorn med kaffekoppen.. Hur ofta händer det? Vaknade först kvart i 5 men kunde sedan somna om och sova till 9:)

Idag ska jag och Rocco ta en promenad till stallet för att luncha och rida:) Det har varit en lugn vecka för Teddy tyvärr då jag har jobbat och Marre har flyttat och grejjat. Men de har väl inte gjort så mycket eftersom det bara går att skritta och knappt det på denhär skridskobanan till mark! Men nu ska vi försöka oss på någon slags ridning:)


Jag tror jag börjar få vårkänslor i kroppen, jag börjar känna att jag får ordning på träning, kilona trappas ner och kroppen blir smalare, till sommarn ska jag vara en skinny bitch! Allt verkar ordna sig och gå mot ljusare tider men ändå kan jag inte vara glad... Jag är så ledsen för hur allt blev, jag ville verkligen inte detta.... Men vad kan man göra åt det nu? Nu är det redan gjort, det ända jag kan göra är att hoppas att du finns där för mig ändå....


Ne om man skulle äta lite frukost så man hinner städa undan lite här innan man ska traska till stallet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0