LÖÖÖÖÖÖN!

Äntligen är det lön! Räkningarna är betalda och inte blev det mycket kvar inte:( Tänkte ju ta mig ner till 4 legs för att kolla in och ev köpa något fint till hästsamlingen men jag kände att neeeeeeej jag måste ta det lungt med dom pengarna som är kvar..... Jag ska iaf ner till granngården och köpa foder och en spånbal, det är ju ett måsteköp:)

Eftersom det tyyyyyyyyydligen är CP kallt ute jämt! Alltså jag menar -25 grader!?!?! KOM IGEN!!!!!! a men iaf pga kylan har jag ju inte kunnat rida alls så Teddy har bara fått gått i hagen.... Så jävla träligt med dethär! Idag är det iaf bara -4 så idag ska vi ge oss ut på en tyr:) Sen är det tydligen jobbhelg hela jävla helgen för mig... Men jag ska förska hinna klämma in en ridtur på lördag med men på söndag hinns det inte med tyvärr:( Yeye nästa vecka jobbar jag bara 2 dagara sen är jag ledig resten så de e ju niiiiiice;) Då ska jag nog hinna med mitt liv igen!

Ne ni här blir inga barn gjorda... om man skulle dra sig ner mot grangården och ICA (ska hämta ut mina otroligt mega snygga skor från Nellys).

 



MMM sommarkvällar! Ge mig nu!


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej!

Läs och kommentera min hästblogg. Hos mig hittar ni allt möjligt som handlar om hästar och ridning. Ni får olika tips, upptaderar ständigt om mina ridpass olika dressyr övningar osv. Jag svarar gärn på läsar frågor och om ni har fågor ang ridning. det är bara att kommentera din fråga så svarar jag! hoppas ni gillar det! var gärna med och påverka bloggen så den blir så bra som möjligt!

MVH Emilia - hästbloggen! :D

2011-02-28 @ 19:55:03
URL: http://emilia-h.devote.se
Postat av: Lotta

fjordingar är så mysiga :D jag har själv en :D hon är 18 år och 148 cm hög :D hur gammal och hög är han :D ?

2011-02-28 @ 22:11:40
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0